Geriausi treniruokliai pilvo preso raumenims

treniruokliai

Nors vasaros sezonas jau perkopė į antrają pusę daugelis neatsisakytų padailinti kūno linijas, juolab, kad geri orai paplūdimio sezoną gali gerokai pratęsti. Tiek vyrai, tiek moterys vertina ir išpuoselėtus pilvo preso raumenis,  todėl šiame straipsnyje aptarsime treniruoklius skirtus šių raumenų stiprinimui.

Specialūs treniruokliai nėra būtini?

Parduotuvėse ir internetu galima rinktis iš didžiulo kiekio treniruoklių skirtų pilvo preso raumenims. Visigi, vieno magiško treniruoklio garantuosiančio ryškius pilvo preso raumenis tikrai nėra. Tiesybė yra tokia, jog nepaisant treniruoklių efektyvumo norėdami išryškinti pilvo preso raumenis susiderinti mitybą ar netgi pradėti laikytis dietos. Be abejonės darydami pratimus pilvo presui stiprinsite presą ir liemens raumenis.

 Keletas efektyvių treniruoklių šiems raumenims

Reguliuojamas atsilenkimų suoliukas

Atsilenkimų supliukai yra vieni seniausių fitneso treniruoklių randami kiekviename sporto klube. Reguliuojami suoliukai leidžiai padidnti arba pamažinti kampą taip didinti/mažinti apkrovą. Ant suoliuko galima daryti atsilenkimus, susirietimus, kilnoti kojas ir pan. Darant pratimus ant šio treniruoklio svarbu pernelyg neapkrauti nugaros.

Ratukas pilvo presui

Tai treniruoklis kurio pagalba tvirtinamas netik pilvo presas bet ir pečių, rankų bei nugaros raumenys. Važinejant pirmyn-atgal tinkamai apkraunami liemens raumenys. Kiti šio  treniruoklio privalumai: nedidelė kaina ir kompaktiškumo dėl to šį treniruoklį galima naudoti ir namuose.

Prisitraukimų strypas

Nepaslaptis, jog prisitraukimų strypas naudingas daugeliui raumenų grupių, tarp jų ir pilvo presui. Yra pakankamai daug variacijų kaip ant šiuo treniruokliu sustiprinti pilvo presą, tačiau visų jų pagrindas — kojų kilnojimas įvairiomis kryptimis.

Stabilumo kamuolys

Tai nėra tipinis treniruoklis pilvo presui, tačiau šiam tikslui jį puikiai galima pritaikyti. Daugeliu atveju siekiant išlaikyti stabilią padėtį apkraunami ir liemens raumenys.

Galimybė sutvirtinti raumenis be papildomos įrangos

Kaip ir daugelį raumenų, pilvo presą galima tvirtinti be papildomų svorių ar įrangos. Tereikia rasti tinkamą pratimų sąrašą bei taisyklingai juos atlikti.

Įkelta į: Sportas